Underbara vår

Hello! 

Längtar så tills den nya bloggen är igång! :) Ska bli så roligt. Ska snart börja med designen så fort bilderna e tagna. Håller tummarna för att jag e frisk snart, har så mycket att göra men så lite ork nu.

Har varit sjuk sen i lördags, kände mig hängig i fredags men drog ut på krogen endå så jag antar att jag får skylla mig själv ;) så typiskt mig..

Var på skolan idag endå, trots hosta osv. Klarar inte av att sitta hemma, så sjukt trist! Blir så rastlös. Tänkte försöka rida lite idag också, älskar vädret!! Ska ta in pollarna idag med.

Kommer faktiskt bli skönt att inte ha en hästblogg sen, fast det kommer ju stå en hel del om hästar endå såklart. Så skönt att inte "känna sig tvingad" till att skriva om dagens ridpass osv. Det händer så mycket i min vardag endå, så det lär alltid finnas något att läsa om. Jag är ganska aktiv ;)

Ska hälla i mig lite kaffe nu och strax byta om till stallkläder. Vill att dagarna ska gå fort så jag får helg! Längtar sjukt mycket ;) hihi! Vi hörs senare!

X O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0