Roliga nyheter!

Måste bara säga att jag äntligen har fått kontakt med V:s förra ägare! Inte hon som jag köpte V av utan tjejen som hade henne innan. V var i hennes ägo i 10 år, så jag har fått höra en hel del.

V bajsade i krubban då också, vissa dagar ville hon inte komma i hagen, hon var världens bästa kompis, tog hand om fölen och det andra hästarna osv. Precis samma som hon är idag!

Det roligaste av allt är att Li läser min blogg, så nu ska jag pumpa bloggen med en massa inlägg och bilder!

Titta vilken rolig bild jag hittade! Li har tränat horsemanship med V
och det kommer hon givetvis ihåg, följer en vart man än går. Här skrittas
V av på ett lite annorlunda sätt i ridhuset! :



Kommentarer
Postat av: Li

Det är så jätteroligt att läsa och se hur bra hon verkar ha det. Glad att hon kom till dig!

2012-01-21 @ 10:59:47
Postat av: Emelie

Vad kul! Det är riktigt roligt att få kontakt med en tidigare ägare, jag har också hittat min hästs uppfödare och haft kontakt. Riktigt kul!

2012-02-22 @ 01:26:10
URL: http://semlur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0