Helg

Hej! :)

Äntligen helg! Har haft en riktigt kass dag, i mitt sinne. Men nu börjar det kännas bättre, ska till stallet och ta en ridtur snart och sen blir det bio ikväll.

Var på praktiken fram till halv 12, fixade stallarna och löshoppade lite hästar sen brummade jag och Anna in på skolan och drack lite kaffe.. Vart alltså inte mycket gjort där :P

I helgen blir det massa mys i stallet med min älskade vän, vad skulle man göra utan hästar. V är den enda som inte dömer mig för mina misstag eller kollar snett på mig och har fördomar. Så jävla lycklig att jag fick chansen att köpa en så underbar häst! En på miljonen.

Ska försöka smörja upp alla mina träns + sadeln, diska benskydd och allmänt städa undan i skåpet. Ser ut som att det slagit ner en komet där inne, hittar ingenting. Försöker dra ut på det så länge det går, men nu är det kaos. Haha! Ska försöka hålla det fint sen (typ 2 dagar ;).

Vad ska ni göra i helgen?















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0