Godistime

Halloj!

Hemma från stallet och är slut som en artist. Ska ta en dusch och lägga mig i soffan och kolla på Vampire Diaries (stannade såklart på statoil och köpte godis, som vanligt ;). Imorrn blir det praktik, sen är det heeeeelg!!

Vart en kortis idag med Villa bus, var ute ungefär 30 min. Hon var superfin i benen idag, var lite varm igår men det hade gett med sig. Blir så himla orolig så fort hon är det minsta tjock eller varm, men det är väl pga. allt som varit :/

Var rätt kravlöst och lugnt idag, det enda kravet jag har är att hon inte ska ignorera min hand och det går stadigt framåt. Vi får kompensera varandra med att jag fokuserar mer på att henne fokuserad med sitsen, och hon får så lov att lyssna på mina tygeltag. Varken jag eller V var sugen på något "dressyrande" idag så det fick bli en lugn tur.

Jag har ju inte lagt upp några bilder på sadeln, men det är iallafall en Globus Clic och det ser ut såhär:

Ska se till att fixa bilder när den ligger på också men det får bli när jag har Jonas med mig så jag kan sno hans telefon, höhö! Är iallafall otroligt nöjd med denna sadeln, något vid för V just nu då hon är så omusklad efter skadan så har för tillfället en fårskinnspad under.

Hoppas att den ligger lika bra när hon byggt på sig bara! risken finns ju att den blir för svängd.. Men vi får hoppas helt enkelt.

Vad har ni för sadlar till era hästar?




Kommentarer
Postat av: jossan

Du kanske vet vilka jag har men en Prestige och en Bates Momentum :-)

2012-01-19 @ 22:05:16
URL: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0