Yes äntligen!


Måste säga att jag bara älskar mig själv just nu, det har ju varit något fel på min blogg så ni har inte kunnat se mina inlägg, eller hur? Men nu så kan ni det. Om jag inte misstar mig. Vettef*n hur jag gjorde men nu funkar den iallafall, data hacker jag är!

Har iallafall nästan nyss kommit hem från praktiken, har i princip bara hunnit sätta mig i soffan och äta upp en halv grillad kyckling, lägga fötterna på bordet och sätta datorn i knät. Tänkte kolla om jag fått svar från blogg.se men det behövdes ju inte, och nej jag har inte fått svar, vadå sega liksom? skickade det imorse.. Men, bäst som man är så fixade man det helt själv.

Är rätt slut nu sen praktiken, Anna åkte hem halv 9 så jag var ensam fram till 12 då jag slutade. Idag så var det rätt mycket att göra, vart ingen ridning eller så idag dock. Men jag mockade, fyllde hö kärror, krattade lite överallt och gjorde fint, städade i sadelkammaren + täckesrummet osv. Ska ringa nu om jobb föresten! Hoppas verkligen på det här nu, säger inte vart än pga. vissa anledningar, men ni får veta efter jag ringt helt klart! Och det är alltså helgjobb, hoppas såklart på sommarjobb också.

Längtar så sjukt mycket till midsommar nu, ska åka till jonas kusiner i småland då och fira med dom. Vi har bestämt att det ska bli tradition att vi firar tillsammans. Dom är verkligen super trevliga, och jag och Sara (Jonas kusins tjej) funkar jätte bra ihop, och det bästa är att hon också är hästfreak! Hon har skaffat en till häst nu, så det ska bli spännande att se den när vi åker ner.

Vad tyckte ni om min lilla rundtur föresten? tyckte det var på tiden att göra något annorlunda. Nu ska jag kolla runt på min blogg och bara njuta över att den fungerar igen! wiiiie. Hej så länge!

KRAM


Pappa, Jag och mamma på min 18års dag förra året. Jag hade influensa där :(
Måste erkänna att jag saknar mitt röda hår, men brunt kanske passar mig bättre?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0