Vilken klubb


Nu behöver jag lite hjälp av er! Det blir väl riktat till dom i sundsvalls området. Har suttit och kollat vilka dressyr/hopptävlingar jag kan anmäla mig till, blir ju nån gång efter mitten av Juni eftersom Villa inte får tävla innan dess pga. att hon behandlades för ett tag sedan.

Men, nu kommer mitt problem. Jag är inte med i någon klubb, och jag måste anmäla mig snabbt om jag ska ha någon chans att hinna lösa licens innan det är dags att tävla. Jag har grönt kort sen innan, men har kollat på några olika lokala dressyrtävlingar och då måste jag ha licens. Så min fråga är, vilken klubb ska jag tävla för?

Det spelar kanske inte så stor roll egentligen, men jag har sån beslutsångest. Nu får ni hjälpa mig!



Lägger upp en favorit i repris på min vackra stolthet!

Kommentarer
Postat av: EmbLeM

Vilken ren slump att jag hann läsa "Sundsvallsområdet" :P Själv tävlar jag för SundsvallsFältRittKlubb (Färsta). Men alla klubbar brukar vara ungefär lika att tävla för, det är medlemsavgiften som kan variera lite bara, så läs på lite på deras hemsidor :) Men de klubbar jag tycker du ska välja mellan är SundsvallsFältRittklubb, SundsvallsRidklubb, Timrå Hästsportsförening och Näsets Ryttarsällskap. Men särskillt de tre första, de är nog mina favoriter i klubbväg :P

2011-05-29 @ 00:20:17
URL: http://emblems.blogg.se/hast

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0