Varmt!


Hej allihopa! Nu har jag precis kommit hem igen. Har varit borta på bruno och solat även fast det är typ 20 grader ute, snacka om att jag håller på att smälta bort nu. Har fixat presenten till Pappa nu också, kunde ju inte göra det igår för jag glömde pengarna hemma. Smart va! Men nu är det fixat.

Försöker hitta någon som kan skjutsa mig till stallet, ska vara hos mamma & pappa kl 6 och måste hinna rida innan det. Har ingen lust att gå direkt, + att det tar tid.. Men tar tar ju tid att sitta här och leta skjuts också, för se hur jag gör. Kan blir att Jonas får skjutsa mig direkt när han kommer hem så får jag hoppa över ridningen idag och spara det tills imorgon.

Ska prova om Bootsen passar idag, glömde ju dom när jag åkte till stallet igår. Snacka om att jag glömmer saker hela tiden, hehe. Som ni kanske märkte så la jag inte upp filmen igår, det var alldeles för mycket pyssel för att göra det då, var trött och orkade inte sitta och klippa ihop allt. Ska försöka hinna göra klart den idag.

Nu ska jag sätta mig på balkongen med en kopp kaffe och njuta av sommarvärmen. Vi hörs lite senare så får ni ha det så bra sålänge!

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0