Trött efter en seg dag


Har precis kommit hem från min käre far. Ville hinna träffa honom en stund innan vi åker till Skåne. Passade på att ta med mig lite sommarskor när jag endå var där, man får ju hoppas på att det är riktigt sommar i Skåne nu. Sitter just nu i soffan och kollar när Jonas leker med Gumman, hon springer runt runt och halkar på golvet, ser skit fult ut, haha.

Dagen spenderade hos Farmor & Farfar, som för övrigt är de bästa personerna på jorden! Älskar att vara hemma hos dom, kan verkligen vara mig själv och slappna av för en stund. Åkte till stallet direkt efter det och tog in hästarna, var där vid 6 tiden. Red Villa i paddocken i ungefär 20-30 min, barbacka som vanligt. Testade rida henne på tvådelat idag, gick över förväntan faktiskt. Hon kändes riktigt fin stundvis, synd bara att jag var så trött och inte orkade rida riktigt.

Jonas filmade en lite snutt, kan informera er om att hon gick grymt bra innan han började filma. Tror det beror lite på att när jag vet att någon filmer eller tar bilder, så spänner jag mig en del och vill liksom att det ska se så bra ut som möjligt, och då blir det bara skitfel istället. Haha, fular mig på slutet av filmen, orkar dock inte klippa bort det idag så jag bjuder på det såhär på kvällskvisten! Man kan ju inte vara perfekt hela tiden liksom.

Ska gå och lägga mig nu snart, ska ta ut hästarna imorgon. Har en massa saker som jag ska hinna med dessutom, ska köpa foder till Villa, köpa present till Jonas, hinna rida två hästar och packa. Så jag kommer få stressa arslet av mig, men thats life.

Nu skriker sängen att jag ska komma och lägga mig. Här kommer filmen! Men hörrni, ta den med en nypa salt. För detta är verkligen inget jag är stolt över, haha.

KRAM



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0