Stora staden väntar!


Halloj! Nu ska jag snart åka in till stan med Sandra, missade den här bussen så får ta nästa. Har ju som sagt en massa att göra idag, vet verkligen vad jag vill köpa till Jonas, hoppas jag hittar det nu! Kan ju tyvärr inte berätta än vad det är, ni får veta efter han har fått det :)

Ni visste ju kanske att jorden skulle ha gått under den 21 maj? men det gjorde den ju inte, nu påstår han som sa det att han räknat fel med 5 månader, så den kommer alltså gå under 21 oktober istället. Vad tror ni? Själv så tror jag inte alls på det här med jordens undergång, det är snarare människan som kommer gå under för att vi förstör så mycket för oss själva och till slut så kommer vi inte att kunna bo kvar på den här planeten. Men om några hundra miljarder år så kommer våran sol att slockna, och DÅ kommer den sluka jorden och en massa andra planeter. Så så var det med det.

Jag hoppas verkligen jag kan rida idag för det är grymt fint väder, benet känns faktiskt bättre men jag är tveksam om jag ens kommer upp på hästryggen idag. En mysig uteritt hade inte suttit helt fel, vill ju hinna mysa på med Villa så mycket som möjligt innan jag åker, visst att jag bara är borta några dagar, men jag kommer sakna henne skit mycket endå. Men jag har ju så snälla kompisar som hjälper mig att ta hand om henne, så jag behöver inte vara orolig, dom vet hur jag vill ha allting ;) haha.

Shit, nu måste jag springa, vi hörs senare! Kram på er!



Fina Alcama på praktiken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0