Söndagsmys


Ska precis sätta mig och äta mat och kolla på Wall-e tillsammans med Jonas. Kom hem från stallet för en liten stund sen, Madde red villa idag och det gick jätte bra. Dom var lite spända till en början men sen såg det riktigt trevligt ut, vart i ridhuset i ungefär 30-40 min.

Störde mig x-tremt mycket på en tjej som red dressyr i mjukisar och gympaskor, och hon hade kommit dit med transport liksom. Hallå? kan man inte ens ta på sig ridkläder om man åker iväg för att träna. Jag hade skämts hur mycket som helst.

Vart inget sent bloggande igår eftersom vi hade lite fest hemma, var ungefär samma gäng som i fredags. Kom hem rätt sent så är väldigt trött nu, kommer sova gott inatt. Imorrn är det praktik igen! Hoppas det är bättre väder. Nu måste jag äta! Hörs senare. Hej så länge.

KRAM



Fin villa idag innan Madde red, stör mig på att färgerna inte syns
på luvan bara.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Superfin! :)

2011-05-16 @ 17:12:50
URL: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0