Sommarmys!


Gud vad härligt väder det är! Jag verkligen njuter av solen och värmen, hoppas det håller i sig. Väntar på att Sara ska komma hit för hon ska följa med mig till stallet idag, får se om hon kanske är sugen på att rida :) Sandra ska rida Jubilee idag så det blir en liten uteritt. Ska knäppa lite kort på villa idag, tänkte låna med mig Jonas kamera.

Känns som att jag sprungit runt hela dagen, åkte först till vårdcentralen "imorse", var väl kanske runt halv 12 ungefär. Tog blodprover där som jag får svar på imorgon. Mötte upp Sandra och tog bussen med henne till stan och träffa mamma och fick pengar av henne så jag kunde käka lunch. Tänkte gå till kebabcity eftersom Sandra aldrig käkat kebab =O vart förvånad faktiskt. Men vi stack till donken istället, haha. Åkte till Hööks efter det och bytte Bootsen till strlk M. Hoppas dom passar nu! Tog en kaffe på mammas jobb sen åkte jag hem med Jonas.

Sara kom precis hit så nu ska jag fara iväg till stallet, hörs lite senare!


KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0