Snart framme i sthlm


Hejsan!
Nu är vi snart framme i stockholm, är i uppsala nu. Tänkte hinna blogga lite snabbt innan jag kommer fram. Kommer nog inte uppdatera något mer förän imorgon, ska ju åka nattåg resten av vägen. Har precis köpt en kaffe, tänkte surfa runt lite resten av vägen, sitter ju på Jonas Iphone så slipper ju betala internet på tåget :)

Har kollat på Red Riding Hood och den var faktiskt helt ok, hade inte så höga förväntningar på den. Men den är ju värd att se iallafall. Filmen handlar om en by där dom ska försöka hitta en varulv och döda den, den påminner ju väldigt mycket om riktiga rödluvan, lite ändringar i storyn men kan ju inte berätta för mycket ifall ni ska se den. Har även suttit och kollat på en massa Svampbob avsnitt, finns det nått bättre? Man blir alltid på så bra humör. Jag e redo, jag e redo! hehe.

Har ju 2 timmar väntetid i stockholm, Jonas var hungrig så vi lär ju gå till burger king eller nått, tåget som vi ska åka med står ju redan på perrongen när vi kommer så man kan ju kliva på tidigare om man vill. Hoppas verkligen jag kan sova på tåget, annars kommer jag vara helt död imorgon.

Vi hörs mer imorrn mina kära bloggläsare, sov så gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0