Snart blir det kalas!


Godmorgon!

Ledsen att jag inte uppdaterade er igår men jag hann inte. Efter att jag och Jonas gått och kollat i lite affärer (Köpte glans schampoo till Villa) så åkte vi till hans gamla jobbarkompis och kollade på deras bebis och drack kaffe, åkte sen och hämtade upp Jonas pappa på hans jobb, och åkte till Jonas mamma och käkade middag där, riktigt mysigt!

Åkte hem till Jonas pappa efter det och fick skynda mig som tusan för att vi skulle hinna med bussen till Malmö, fick fixa iordning mig på 20 min, så hann inte blogga. Väl inne i Malmö så träffade vi upp några kompisar till Jonas på en bar som hette Harrys, satt där och hade det trevligt en stund och drog sedan vidare till ett ställe som hette Nattehavn tror jag, träffade där Jonas syster och en vän till henne. Var där ett bra tag men bestämde oss sedan för att dra vidare, hamnade på ett ställe som hette KB, och jag kan liva att minst 50% av de som var där var under 18 år. Var där en stund och drog sedan till kolonistugan i Jägersro och sov där.

Jonas pappa hämtade oss vid 11, så drog vi och tog en kaffe och en fralla på ett café, skulle egentligen hämta Jonas syster Marie för hon skulle med hem hit, men hennes minsta barn hade blivit sjuk så hon skulle inte komma. Så vi åkte hem och nu sitter jag här.

Jonas mamma, brorsa och hans barn har precis kommit nu, så ska vara lite sociala med dom. Blir tårta osv här, får se vad som händer ikväll. Vi hörs lite senare! Kram på er.



Polisbil med hästtransport utanför Polisrytteriet i Jägersro.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0