Slingar håret


Tja! Sandra håller just nu på att göra blonda slingor i mitt hår, vill ju vara lite sommarfin. Kom hem från stallet för ett tag sedan, vart ingen ridning för mig idag utan pysslade på med Villa & Rocken bara. Det kom världens regn skur i typ 5 min sen vart det super fint igen. Typiskt sommarväder.

Testade flugtäcket som var jätte fint men tyvärr var lite litet, så får åka in och byta till ett större. Hon har 145 i allt men det här var lite kort. Typiskt! Hann inte ta nått kort på hängaren så får sno en bild från hööks hemsida på den. Kommer nog att bli sent ikväll, ska packa, tvätta ännu mer och packa ihop Gummans saker för dom kommer och hämtar henne imorgon.

Ska cykla ut till stallet imorrn, fy vad jobbigt, men har inget val. Ska försöka hitta någon som kan skjutsa mig, hehe. Tåget går 17.50, kommer att vara i Skåne på fredag morgon, det tar hela natten att åka. Ska åka x2000 till sthlm och sen liggvagn till malmö, men brukar ha svårt att somna på tåg så blir nog vaken hela natten.

Kommer självklart hålla bloggen uppdaterad även fast jag inte är i sundsvall. Så lätt slipper ni mig inte! :) Kan även informera om att jag har rekordmånga läsare idag! Det får mig att tycka att det är ännu roligare att blogga, då verkar ni ju gilla det jag skriver! :) Underbara läsare!

Nu ska jag dricka kaffe och forsätta lida vidare, gör verkligen dö ont att slinga håret, just när man drar det igenom den där jävla mössan, haha ni ska se hur jag ser ut. Men vi hörs senare eller imorgon! Och om jag inte uppdaterar något mer så får ni sova så gott allihopa! Hej så länge. (Hittade ingen bild på hängaren föresten)

KRAM



Så ser täcket ut iallafall :)


Villa posar :)

Kommentarer
Postat av: EmbLeM

Fin blogg :)

2011-05-27 @ 11:08:06
URL: http://emblems.blogg.se/hast

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0