Seg


Hej allihopa! Vart hemma idag, var inte på humör för praktik imorse. Har precis suttit och försökt fått till bildena sen igår, tyvärr bara 2 bilder som jag kunde använda. Fick hålla på rätt länge med att bara få till dom och jag orkar verkligen inte sitta och hålla på. Får ta bilder utomhus nästa gång så kanske dom blir bättre.

Funderar på om jag ska hoppa på cykeln och dra bort till stallet, då blir nog jonas överraskad. Orkar inte sitta och vänta till halv 5 för att få skjuts till stallet. Skulle ha tagit hand om Rocken idag men det blir på onsdag istället. Får se om jag hittar någon som kanske vill låna Villa och rida ut med mig. Annars så får jag rida båda, men det är ju bara roligt. Måste även hitta någon som vill ta hand om henne någon dag nu till helgen, åker till Skåne på torsdag och kommer hem på måndag.

Har inte så mycket att skriva om just nu, så jag återkommer efter stallet. Hörs sen!

KRAM


Med tanke på kvalitén på bilderna så ratade jag dom flesta, inte roligt
att lägga upp sånna här bilder:



Det här var det bästa jag kunde göra åt dom:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0