Så fint här!

Hejsan!

Nu har jag kommit hem till Jonas pappa efter en lång dag. Är riktigt trött nu, längtar faktiskt till sängen. Men det känns ändå riktigt tråkigt att åka hem imorgon. Men vi lär ju åka hit mer i sommar!

Åkte ju som sagt till Jonas mamma runt halv 1, har ätit middag och tårta och surrat en massa. Känner mig verkligen som en i familjen nu, vi skrattar och har roligt ihop och kan prata om vad som helst. Efter vi varit där så körde vi hem och lämnade Jonas pappa hemma hos honom och åkte sedan till Jonas syster i Malmö och hälsade på, drack typ 5 koppen kaffe för dagen där och höll på att få hjärtsnurp när alla barnen sprang runt och busade och hade sig, dom blir ju lite så att dom ska visa upp sig när det kommer nytt folk, men dom är ju så söta också.

Har kollat på en massa fina hästgårdar idag, så synd att jag glömde kameran. Gårdarna här nere är verkligen lyx alltså, det går knappt förstå att det går att bygga så vackert. Riktigt gamla stora hus med murar runt och grusplan, stora stall med ridhus och enorma hagar osv. Så ska jag bo en dag också! Jag ska ha mitt eget stuteri. Tänk er en lång grusväg in till huset med en allé av träd, stor grusplan med typ en fontän i mitten och ett stort jäkla lyxhus rakt fram och stallar på båda sidorna om huset. Hagar överallt, ridplan osv. Husen ska vara vit & svart likaså stallarna, och vita staket på hagarna. Det är verkligen min dröm...!

Ikväll blir det riktigt lugnt för min del, ska säkert kolla på någon film och trycka i mig godiset som vart kvar sen igår. Har en lång dag framför mig imorgon, åka tåg hela dagen sen skola på tisdag. Oh vad jag längtar tills på tisdag när jag får träffa Villa igen, ska ta en låååång uteritt.

Nu vart det här inlägget väldigt långt, så jag hoppas ni inte tröttnar på all text. Men vi hörs senare eller imorgon, sov så gott om vi inte hörs! Och grattis till alla er mammor där ute på morsdag! Kram på er.



Jonas trötta kissemiss Olle som ligger här i soffan och gosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0