Redo för Skåne

Godmorgon! Är på riktig bra humör idag, ska bli så kul att åka till Skåne och komma iväg några dagar. Sen så tycker ju jag att det är grymt roande att åka tåg också, så det gör ju det hela ännu roligare. Jonas hade varit och handlat godis, chips och en massa annat gott tills vi åker. Gud vad jag ska mysa på tåget, äta godis, blogga & lyssna på musik.

Nu så ska jag stoppa i mig lite frukost, knalla bort till solariumet och bli lite brun. Sen så bär det av till stallet på cykeln, ska försöka hinna rida idag. Dom kommer och hämtar Gumman kl 3 så jag måste vara hemma innan dess. Känns lite tråkigt att hon åker nu när man vant sig vid henne, men det ska faktiskt bli grymt skönt att slippa allt katthår som är överallt, i sängen, på mackan, på blommorna osv. Ska dammsuga och städa som en tok när hon åkt.

Har inte packat något än, men ska inte ha med mig så mycket heller, blir ju bara borta 4 dagar. Fast lär ju packa på tok för mycket som vanligt, man tar med sig hela garderoben och släpar på en skittung väska, sen så använder man inte ens 1/4 av allt. Typiskt mig!

Ne, nu är det dags för en stor kopp kaffe så benen orkar spinna på ut till stallet. En tekaka med skinka skulle inte sitta helt fel, så får det bli! Och vi hörs ju såklart lite senare, ha en underbar dag!

KRAM



Jag & Jonas kusin Alexander förra året då Jonas fyllde 20.
Skön person det där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0