Pigg & Glad


Har precis kommit hem från stallet och har haft en riktigt bra dag. Vart länge i stallet idag, var där 12 och kom hem nu kl 5. Har ridit, städat osv. Villa kändes fin i dag, lite stark men annars helt ok. Jobbade mycket trav och lite glaoppfattningar idag. Bad Jonas filma men det gjorde han inte, så tyvärr så kan jag inte visa något från idag. Ni får se på måndag istället eftersom Madde ska rida Villa imorgon. Vart ingen städdag heller eftersom det har regnat hela dagen.

Fick prova Emelies ponny Alladin idag! Var riktigt roligt, men det kändes ju grymt annorlunda från att ha suttit på Villa. Riktigt välriden och känslig. Lite stolt att Emelie frågade mig om jag ville rida eftersom hon inte lånar ut honom till vem som helst, hon måste verkligen gilla mig, hihi :)

Städade i mitt skåp idag, har lite för och efter bilder (Vart det någon skillnad ;). Ska hoppa in i duschen lite snabbt nu eftersom det snart kommer folk hit. Ska grilla och ha lite lugn fest här ikväll, blir ungefär samma gäng som igår. Trevligt!
Uppdaterar lite senare eller så hörs vi imorgon! Ha en underbar lördag, hej så länge.

KRAM


Före (nu förstår ni vad jag menade med riktigt stökigt):

Efter:




Lägger upp en söt bild på Villa också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0