Påväg till vårdcentralen


Vaknade liiite senare än vad jag skulle idag, ska strax ta bussen till vårdcentralen och lämna blodprover för att kolla om mitt blodvärde höjts. Börjar engelskan halv 1 så lär ju inte hinna till den, får prata med läraren när jag kommer dit. Har rätt mycket rester som jag måste göra innan sommarlovet, så det är bara att köra igång... Just ja, måste ju in till hööks och byta bootsen.

Ska köpa present till min älskade pappa som fyller år imorgon, vet exakt vad jag ska köpa, men kan inte skriva det här ifall han skulle tjuvkika ;) måste bara säga att jag har världens bästa pappa, även fast vi bråkar då och då men det hör ju liksom till. Han är världens snällaste och mest omtänksamma människa jag någonsin träffat. Jag tror faktiskt att våra tjaffs beror på att vi är så grymt lika varandra, båda är envisa och ingen ger sig. Jag älskar min pappa!

Kom på förut att jag inte kommer att få någon sovmorgon den här helgen. SKa vara i stallet kl 09.00 på lördag och mocka ur hagar osv, sen på söndag så har jag utsläpp av hästarna. Kan ju iförsig lägga mig när jag kommer hem igen, men det känns ju inte heller lönt liksom. Så det blir nog inget party för mig i helgen, blir nog mys hemma bara. Men det är ju inte helt fel det heller!

Nu måste jag sticka, men vi hörs mer senare efter jag varit i stallet! Önska mig lycka till på vårdcentralen! jag lär ju dö, tänk om dom tömmer mig på blod, vem vet.. Hej så länge!

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0