Påväg till Gävle


Hejsan!

Sitter på tåge till Gävle nu, ska ju som sagt åka buss därifrån till S-vall, grymt drygt. Ska alldeles strax gå bort till bistron och köpa kaffe och bulle, jag har tryckt i mig så jäkla mycket idag redan men det ända man kan göra när man har tråkigt är att äta, iallafall för min del.

Är lite små putt över att det är så varmt och skönt ute och jag måste sitta på ett tåg. Men Jonas underhåller mig så det går rätt bra endå. Har suttit och spelat "hjärter" på datorn, men blir fett sur varje gång jag förlorar, så jag vet inte hur många ggr jag börjat om.

Imorrn blir det skola, vet inte riktigt om vi ska vara på Kungsnäs eller om vi ska vara i Haga, hörde något om ett prov på hästen delar eller något, verkar som det ska vara imorgon. Men det går nog bra, har rätt bra koll på det där.

Madde har ridit Villa idag, och det hade gått jätte bra. Min lilla häst är ju så underbar, gud vad jag saknar henne. Ett stort tack till mina underbara vänner som hjälp mig att tagit hand om Villa medans jag varit borta, stor kram till er tjejer!

Känner att jag inte har så mycket att skriva om så jag avslutar här, vi hörs senare eller imorgon! Ha det bäst allihopa, Kram!




Snygg tjej på tåget!

Kommentarer
Postat av: Ntherese

hejsan, ursäkta om jag stör men har ändrat min design och undrar vad folk tycker om den. Skulle vara kul om du röstade på din åsikt!:)

2011-05-30 @ 19:33:40
URL: http://detjagbrinnerfor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0