På tåget


Hejsan! Nu sitter jag på tåget mot sthlm, väl framme där så är det 2 timmar väntetid till nattåget till malmö. Har precis ätit en baguette och tänkte jag skulle uppdatera er lite snabbt.

Vart ingen ridning för mig idag då allt vart väldigt stressigt, gick ut i hagen och borstade och klappade på henne. Tog lite kort också men jag lägger upp dom senare, orkar inte sitta och pyssla med det nu, hehe.

Pappa skjutsa oss till tåget, så fick träffa han en liten stund iallafall. Mamma var så söt för hon hann inte träffa oss innan vi klev på tåget, så typ 4 minuter innan tåget gick så ringde hon och lät skitstressad och ville jag skulle komma ut så hon fick krama om mig, hon hade sprungit upp till tåget och var tågögd när hon kramade om mig, tror hon var lite rädd att vi inte skulle hinna säga hejdå. Så himla söt! Älskar mina föräldrar så mycket, bästa mamma & pappa man kan ha!

Nu ska jag kolla på Svampbob filmen och äta godis, vi hörs senare! Ha det bra allihopa!

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0