On the road to Sundsvall!


Hej allihopa!


Nu sitter jag på tåget mot sthlm och har åkt ungefär 1  1/2 h, har typ 3 kvar. Det är bara 20 min väntetid där, tar tåget till Gävle och sen ska vi åka buss sista biten till S-vall, riktigt drygt.

Har en massa småbarn runt omkring mig på tåget, hoppas dom inte börjar gråta och hålla på. Då dör jag ju, har redan ont i huvudet. Om dom börjar hålla på så drar jag bort till Bistron och sitter där, lär ju vara svalare där också, det är typ 300 grader på tåget.

Brukar gilla att åka tåg men nu känns det bara segt, tur att jag har Jonas med mig så jag har någon att prata med, och gosa med såklart :) mihi.

Längtar till Villa nu kan jag lova, vill pussa på gomulen! Men jag får vänta tills imorgon med det. Blir en lång uteritt imorrn om vädret tillåter, sen blir det dressyrträning på onsdag. Så kul alltså, jag är verkligen grymt peppad. Ska prata med Maria om att kanske fixa radio eller något till ridhuset, så man kan rida till musiken, Villa får så grymt mycket mer energi då, märks att hon tycker det är roligare då. Annars får jag ha Ipod, fast då är det ju bara jag som hör. Annars får jag sätta hörlurarna i Villas öron :D Haha!

Nu ska vi bort till bistron och kolla om det finns något gott, är redan proppmätt men måste sysselsätta mig. Vi hörs lite senare! Ha det bra allihopa. Kram på er.


Kommentarer
Postat av: Elina

Hej, jag har total beslutsångest över vilken balklänningen jag ska välja. Snälla kan du hjälpa mig och välja en av dessa två --> http://moreandmore.blogg.se/2011/may/besluts-angest.html#comment

Vilken är snyggast? Ha det bra :)



Förlåt om du inte gillar denna kommentar..

2011-05-30 @ 14:54:10
URL: http://moreandmore.blogg.se/
Postat av: tessan

allt bra med dig idag? :)

2011-05-30 @ 18:08:10
URL: http://varanfotoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0