Nyvaken och skitsur


Godmorgon! eller snarare dåligmorgon för mig iallafall. Har precis varit och tagit ut hästarna och är på så grymt dåligt humör. Har skit ont i benet, justja glömde ju berätta det för er igår. Villa skulle nosa på en annan häst på stallgången och jag hann inte riktigt med, Villa trodde hon var en hingst och skrek rakt ut och sparka med frambenet. Och där stod jag, så hon träffade mig mitt i knävecket, så ni kan ju tänka att jag har rätt ont idag. Fast när jag ställde mig på tå när jag skulle ta på Villa grimman så sträckte jag ut vaden och då var det som att nått släppte, så har inte lika ont nu.

Ska iväg på skolan idag en stund, tror inte vi har så många lektioner. Är nog på dåligt humör för att jag vet hur sjukt mycket jag har att göra idag, och jag hatar att stressa. Skulle ju rida Jennys häst idag, men får se hur det blir med det, lär ju inte ens kunna rida min egen.

Ska hinna gå på skolan, hitta en present till jonas, fixa 2 hästar, sola, slinga håret & packa. Hm, hur ska jag hinna allt? Måste hinna, skulle ju kunna hoppa över att slinga håret, men det betyder att det kommer bli Jonas som för göra det i Skåne, och det känns inte riktigt så pålitligt. Skulle kunna hoppa över att sola, men jag vill ju bli brun, och det tar typ 20 min att sola bara, så det hinner jag nog.

Nu ska jag stoppa i mig lite frukost i hopp om att bli lite mer tillfreds med mat i magen, vill inte vara en suris hela dagen. Får försöka göra det bästa av denna miserabla dag. Hoppas ni får en helt underbar dag!

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0