Ny design


Ni kanske har märkt att jag har ändrat designen en hel del, bort med det rosa och in med det vita! Har även gjort en ny logga istället för en header med bilder. Vad tycker ni om den? Den är ju bara tillfällig tills den riktiga designen är klar, men endå. Gillar ni den här bättre, eller den förra med lite färg? Tyck gärna till!

Nu har jag precis gjort en fruktsallad och hällt upp ett glas apelsinjuice (nyttigt va!), sen så ska jag ta cykeln ut till stallet, om jag inte fastnar i soffan. Idag ska jag smörja mina träns, och ta en uteritt med Villa.

Vi hörs senare!


Kommentarer
Postat av: josefine

Den förra gillar jag mkt bättre! :-)

2011-05-23 @ 18:54:07
URL: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0