Natt inlägg!


Blir ett litet natt inlägg. Satt och funderade på Totilas första föl som fötts i tyskland. Tycker det verkar lite konstigt att det verkar finnas många första föl från honom i tyskland. Ett föl som heter Total Ideal enligt Ridsport, har även hittat ett mörkbrunt stoföl som döpts till Guinevere enligt Hästmagazinet, och ett hingstföl som heter Timotée som tydligen ska vara det första hingstfölet i Tyskland efter Totilas. Vilka källor stämmer?

Edward Gals egna hemsida så står det att denna sötnosen är det första fölet efter Totilas. Hon heter Moorlands Guinevere. Så, nu har jag fått bukt på den funderingen, nu kan jag gå och lägga mig! Sov gott allihopa. (Lägger upp lite bilder på fölen, hittade dock ingen på Timotée men här finns det en film om honom)

KRAM


Här är Moorlands Guinevere:



Här är hon tillsammans med Edward Gal:


Det här måste alltså vara hennes bror Total Ideal som det stod om
i ridsport.
Eller är jag ute och cyklar nu? ser f*n ut som samma häst.
Annars grymt lik varandra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0