Myspys


Sitter och kollar på Simpsons med Jonas och äter godis. Vill hitta på något men vet inte vad man kan göra, någon som har förslag? Var sugen på att gå på bio, men det blir så sent känns det som. Får spara det till något annat tillfälle. Vill ju verkligen gå och se nya Pirates filmen. Den verkar ju as bra, någon som sett den? Har väldigt höga förväntningar på den filmen, så jag hoppas den håller måttet!

Har kollat igenom bilderna sen idag, och även om villa går bra så lovar jag att jag kan klaga på min ridning på varenda bild. Blir så less på att det alltid är nått på varenda jäkla bild som är fel! den dagen man hittar en bild som är helt perfekt, hästen går riktigt fint, och man sitter helt perfekt. Den dagen alltså..
Här kommer bilderna iallafall:


- Villa är fin här, förutom att jag stirrar på villas hals, min hand är påväg
ner till kina och jag har lite stolsits.


- No comments på den här, ser att min blick inte är helt ok men svårt
att avgöra sitsen när bilden är tagen snett bakifrån. Kanske lite varning
för stolsits även här.


- Bra blick, något låg hand och wtf gör jag med fötterna? stolsits
även här.


- Bra blick, bra hand, något framskjutna axlar och lite stolsits.


- Haha inga kommentarer på denna.


- Bra blick, låg och bred hand, Villa går bakom lodplanet.


- Dålig blick, låg hand och Villa går även här bakom lodplanet.


- Ganska ok här, dock dålig blick.


- Inga kommentarer på denna, svårt att avgöra sitsen. Men bilden
är cool för ovrigt.


- Haha jag ser skitdum ut, tror jag smackade precis där. Bra hand men
något inåtvinklad, dålig blick, rätar inte på ryggen.


- Dålig blick, fel vinklad hand, Villa går bakom lodplanet.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vi får ha sitsträning någon dag ;)

2011-05-22 @ 22:31:13
URL: http://timesgonnachange.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0