Myskväll!


Passar på att göra ett inlägg medans det är nyheterna på TV. Sitter och kollar på Djävulen Bär Prada och äter godis. Skönt att få slappa efter en lång dag i stallet. Red Villa i ridhuset ca. en timme, vart några bommar inkl. en cavaletti bom eftersom alla sockerbitar är borta? Vart lite jobbigt dock då jag inte får trava på böjt spår ännu och det var någon där med en häst som tog upp halva ridhuset. Men det gick ju endå! Villa var super duktig, dock väldigt pigg så fort jag började trava över bommarna. Stretchade och grejade innan hon fick gå ut i hagen igen.

Red Jubilee idag också, en liten b-ponny som står i samma hage som Villa. Jag ska vara glad att jag är så liten så jag kan rida ponnysar forfarande, väger lite men är rätt lång. Det var verkligen skit kul, red ut ungefär en halvtimme. Ska fråga Maria om jag får rida henne nått mer, för det var verkligen hur kul som helst.

Något mer roligt som hände idag var att pappa var och hämtade sin Mustang idag, så jag fick ju provåka en liten sväng förut. Jäklar vad fin den är, bilder finns på facebook om ni vill se hur den ser ut! Just de, glömde berätta att Jonas filmade lite längningar idag i ridhuset som jag lovat! Men jag orkar inte sätta mig och klippa filmerna nu, så ni får se det imorgon.

Nu ska jag se klart på filmen, hörs imorgon! då kommer det dagens ridpass, och en ny mixa & matcha ;) Ha en fortsatt mysig lördag! hej så länge.

KRAM



Travar lite på Jubban :)


Jubban ville inte vara med på bild :(


Lite lång kanske? hehe, sötaste ponnyn!

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad söt hon är och vad fint rosa passar till henne, tror jag måste köpa ett nytt schbrak :)

2011-05-10 @ 19:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0