Morsning korsning

Hallå! Snart är det dags för mig att fara till stallet, ska ta in hästarna kl 6. Blev lite senare idag eftersom Farmor & Farfar kom och hälsade på under dagen. Hur mysigt som helst, drack kaffe och åt rulltårta som famor hade bakat. Gick ner på Nordljus som ligger mitt emot oss och kollade vad dom hade där, fick två jätte fina ljushållare av farmor som jag ska ha i köket.

Har suttit och redigerat en massa bilder nu, hittade jätte mycket gamla bilder när jag kollade igenom jonas kamera. Gamla hästbilder, bilder från nyår, fjällen, min 18års dag osv. Säg till om det är något ni vill se så lägger jag upp, annars blir det ju bara hästbilder. Har ju fått förfrågan om att visa bilder på lägenheten, och jag har äntligen fixat det! dock lite dåligt ljus på vissa eftersom jonas blixt på kameran har gått sönder.. Lägger upp dom senare ikväll!

Tänkte springa bort till Brunos och hinna sola innan jag åker till stallet. Hade tänkt åka hem till Mamma & Pappa en sväng ikväll så jag hinner inte göra det då. Ska egentligen inte sola eftersom jag fått soleksem, men wtf! kan ju inte vara blek i sommar ju.

Jag mår mycket bättre nu föresten, tror verkligen att järntabletterna börjar fungera. Skönt! Hoppas att jag blir piggare av dom också, har ju varit så trött senaste tiden. Inte orkat göra något osv, nu när jag har mycket i skolan och ska sätta igång Villa så behöver jag all ork jag kan få.

KRAM




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0