Mår redan bättre


Fick besök av en av världens undebaraste person i stallet idag när jag stod och mockade, så nu känns allt redan mycket bättre. Kom även att tänka på att jag har så mycket att se fram emot nu, åker till skåne den 26/5 eftersom Jonas fyller år den 29:e, pappa fyller år nu på fredag så då blir det tårta och träffa släkten, sen fyller jag 19 den 14:e juli, det är gatufesten och en massa annat roligt som händer.

Carro & Jonas kom förbi och ska kolla på film med oss, åkte på macken och köpte lite godis. Kände att jag behövde det. Rätt så ok nöjd efter dagens ridpass, var i ridhuset pga det tråkiga vädret. Travjobbade henne åsså vart det lite galopp på långsidorna, hon var inte så superfin idag men helt ok. Hoppas på en bättre dag imorgon.

Nu ska jag gå och koka lite kaffe och sen kolla på film. Blir tyvärr inga bilder idag, ni får vänta med det till imorgon. Eller jo föresten, kom på att jonas knäppte en bild idag i ridhuset! vilken tur ni har. Hörs imorgon! Hej så länge.

KRAM



Fin häst i ridhuset idag!


Kommentarer
Postat av: M

Varför har du graman egentligen?

2011-05-17 @ 22:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0