Lördag!


Har precis vaknat nu efter att ha sovit riktigt bra faktiskt. Har dock drömt en massa konstiga saker, jag var iallafall på malmöfestivalen, träffade Martin och Chrille från BigBrother, räddade en thailändsk kvinna från en våldtäcktsman, slog ner jag ver inte hur många, vart bästa kompis med en travhäst osv. Riktigt skumma drömmar!

Förlåt att jag inte uppdaterade igår kväll men hade verkligen fullt upp. Vart ingen ridning igår eftersom jag inte kände mig nå pigg. Vart dock väldigt arg när sandra ringde och sa att Villa stod utan täcke, alltså det är sånt jäkla slarv med ustläppen känns det som. Även fast jag har skrivit på whiteboardtavlan att Villa har nytt täckesschema, jag har skrivit att hon ska ha täcke om det är kallt och om det finns risk för regn, men nej! tro på f*n att hon stod utan hela dagen igår när det regnade och vart typ 4 grader. Jävla slarv! blir så irriterad. Nog om detta, nu är det en ny dag. (och nytt slarv..)

Mamma & Pappa var och åt middag här igår, åt fillipinsk kyckling som jonas gjort. Så sjukt gott! Alla hade grymt ont i magen efter för att vi proppat i oss så mycket. Hade en god sallad till med feta ost, oliver osv. Drack lite öl och hade det mysigt bara, pappa hade köpt kinderägg åt mig så jag vart ju såklart överlycklig. Fick 2 bilar och en dinosaurie i dom, wiiiie! Dom står nu på köksfläkten tillsammans med de andra och spanar. Till efterätt så åt vi, hm hur ska jag förklara, Man delar bananer på 2, alltså på längden så dom blir tunna, sen så strör man mycket riven choklad över, ställer in i ugnen och severar med vanilj glass. Så goooottt... MUMS.

Ska snart åka till stallet och luncha hästarna och det är så fint väder här, tänkte trava lite cavaletti bommar idag i ridhuset. Ska be Jonas filma, eller knäppa kort. Men först en kopp kaffe så man vaknar till! shit kan inte sluta tänka på mina drömmar.. Hörs senare!



KRAM



En ledsen blöt villa som INTE fått något täcke på sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0