Längtar längtar..


Godmorgon allihopa! Hoppas ni sovit gott, själv så klev jag upp kl 7 och åkte och tog ut hästarna. Ute i stallet så möttes jag av 8 hungriga surmular, som dock var gladare med lite mat i magen. Skönt att man bara kan slänga ut alla i hagen utan att behöva ta på en massa täcken osv. Villa och Jubilee var så fina imorse, stod i solskenet och åt ur samma hög med hö, helan och halvan! Tänkte ta kort men Jonas hade inte mobilen med sig, inte jag heller för den delen. Jonas gick och la sig när vi kom hem, själv så satte jag mig och spelade zoo tycoon, höhö.

Sitter just nu och tuggar på en tekaka och smuttar på lite kaffe. Cyklade bort på ica förut och handlade frukost.
Ska alldeles strax bort till stallet och pyssla om Villa, skulle egentligen haft en massör på henne idag men så blev det inte. Får ta det någon annan dag. Idag blir det ev. uteritt men har inte bestämt mig, Jenny ska ha dressyrträning idag så jag funderar på att vara med. Den blir dock inte för än kl 7 så vet inte riktigt hur jag ska göra. Om jag får tag på Madde och kan låna hennes dressyrsadel om inte hon ska ha den på Rocken så är jag med.

Tänkte sätta mig i solen ute i stallet och smörja mina träns och sadeln, vill passa på att vara ute så mycket som möjligt när det är så fint väder. Har ju fått soleksem tack vare att jag solat solarium för länge (gör inte samma sak, det är skitjobbigt) så jag måste vara försiktig, men vafan tänker inte undvika att bli brun och vara i solen för lite eksem. hehe...

Om jag är med på dressyrträningen så ska jag se om jag hittar någon som kan filma eller knäppa kort så får ni se. Tycker ni bäst om bilder eller filmer föresten? Vi hörs lite senare. Ha en underbar dag!

KRAM



Söt häst i hagen, ser ut som att hon har remont bara för grimman
är så stor, haha.



Kommentarer
Postat av: josefine m. ridtravaren Bellie

Filmer är bäst tycker jag :-) Bilder kan ljuga så mkt..

2011-05-22 @ 18:38:35
URL: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0