Lång dag


Hej allihopa! Sitter hemma i soffan och kollar på Family Guy, äter godis och peppar inför stallet. Ska åka dit med Sandra eftersom Jonas kommer hem sent idag. Ska ta in hästarna vid 6 så måste åka om en stund. Ska rida ut med Sandra idag, tror nog det blir ganska lugnt för Villa för hon har gått rätt hårt nu några dagar.

Gjorde nationella i Matte på skolan idag, kändes helt ok. Mest förvånad att jag hade tålamodet att sitta mig igenom alltihop, annars brukar jag kunna ge upp för att det blir för tråkigt. Men jag gjorde klart allt, vart lite less på att jag satt och räknade sista uppgiften utan miniräknare även fast man tydligen fick ha en, men det visste ju inte jag... drygt. Borde få + poäng på det! :)

Tänkte att jag skulle knäppa lite nya kort på villa någon dag denna vecka så får vi se om det är någon skillnad sen dom andra korten jag lagt ut, muskelmässigt alltså. Jonas tyckte hon såg lite biffigare ut på rumpan igår, så vi får väl hoppas att han har rätt! Har inte så mycket att dela med mig av förutom ett inlägg i min nya kategori "inköpt", var på hööks idag. Vi hörs lite senare, jag uppdaterar efter stallet! hej så länge :)

KRAM



Min gäst Gumman som ligger och softar på soffan, visst är hon söt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0