Hemma från stallet.


Så nu har jag hunnit komma hem från stallet, diska, lagat mat, och tagit en järntablett. Ska alldeles strax äta, är så jäkla hungrig. Och trött för den delen, fy tusan för det här. När jag bli bra, så ska jag verkligen se till så jag aldrig får lågt blodvärde igen, det är så jobbigt och obehagligt.

Tänkte trava lite cavaletti bommar idag för att få Villa att våga lyfta på bakbenen mer, men så blev det inte. Var alldeles för trött i stallet, tror det tog typ 50 min att mocka bara. Hehe... Så det vart en barbacka tur istället, var ute ungefär 35 min. Jonas följde med som sällskap :) Villa var jätte pigg och tyckte det var grymt roligt när Jonas också sprang när vi skulle trava, hon ville verkligen om honom hela tiden, så fort han sprang fortare så skulle hon också göra det.

Men shit vad hon är dålig på att lyfta på benen, asså jag tror hon slog i varenda sten som hon hittade. Hon hade fullt upp med att kolla på allting runt omkring så jag fick försöka hålla mig kvar medans hon snubblade runt som en galning.

Nu måste jag verkligen vila, hörs imorgon! hej så länge.

KRAM


Söt häst idag på uteritten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0