Hemma från skolan idag


Skulle ju som sagt till Kungsnäs idag på morgonen men så vart det inte, vaknade typ halv 11 och har haft världens hemskaste dröm, måste ha sovit som en stock eftersom jag inte vaknat av alarmet heller. Gumman (katten) låg och sov bredvid min kudde när jag vaknade, så himla söt. Hon är så rolig för hon kan försvinna ett tag, sen så fort man kallar på henne så jamar hon jätte högt och kommer springandes och gosar med en, sen försvinner hon igen.

Har precis ätit frukost och kollat på ett avsnitt av BigBrother, har inte kollat på ett tag nu. Har så svårt att säga vem jag vill ska vinna eftersom jag gillar många i huset, men simon är ju helt klart en favorit bara för att han är så ärlig och har stått på samma punkt sen dag ett liksom. Ska bli kul att se vem som vinner!

Funderar på om jag ska ta bussen ut till stallet vid 3, eller om jag ska vänta tills Jonas kommer hem och åka med han. Blir en uteritt idag med om det slutar regna, är lite less på att vara i ridhuset. Är även väldigt less på att det har regnat i flera dagar nu. Vill ha soligt och varmt..

Måste åka in till hööks och köpa boots till Villa eftersom hon fortfarande slår på sig bak sen hon vart riktigt dåligt skodd förra sommaren. Den hovslagaren kommer aldrig mer få röra min hästs hovar iallafall, han skor ibland vissa hästar så dom blöder. Fattar inte hur man kan vilja ha en sån hovslagare. Hovarna är ju det viktigaste, har man inga hovar så har man ingen häst heller.

Tänkte försöka plocka ihop en ny mixa & matcha ikväll, har inte haft orken senaste veckorna. Kommer även lägga ut en bloppis, så missa inte det! Vi hörs lite senare. Ha en bra dag allihopa!


KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0