Hejsan!


Jag har faktiskt varit på skolan idag! visst är jag duktig. Har nästan nyss kommit hem, har bara hunnit äta en macka och sätta mig i soffan. Så skönt att det snart är helg, är lite skolless just nu, eller ja rätt mycket. Ska bli grymt skönt med sommarlov, måste hitta ett jobb bara så jag tjänar lite pengar och kan åka till Globen i november! Ska ju köpa en par nya ridstövlar också, så pengar behövs.

Får se om det blir någon ridning idag, känner mig lite slö idag. Har varit sjukt trött enda sen jag vaknade imorse, har druckit några koppar kaffe men ändå inte vaknat till liv känns det som. Får se hur jag känner mig när jag kommer ut till stallet, Villa vilade ju igår så hon skulle behöva röra på sig. Ska städa i mitt skåp idag också, gruvar mig grymt för det är verkligen as stökigt, men det kommer vara skönt när det är gjort. Kanske hittar igen en massa saker som jag glömt bort att jag hade, man brukar ju göra det när man städar.

Tänkte passa på att hissa min vän Alexandra som hade en felfri runda i helgen. Tycker du är så duktig som kämpar på och åker på träningar och fixar och donar hela tiden, men det lönar sig ju verkligen! Tycker du har gjort ett superjobb med Ulet sen hon kom tillbaka efter hon varit utlånad. Som hon såg ut då, dom hade ju inte tagit hand om henne direkt. Och nu är hon verkligen hur fin som helst! Keep up the good work!

Nu ska jag käka choklad och vänta på att Jonas kommer hem, sen ska jag åka till min bäbis och pyssla om henne. Hörs senare!


KRAM



Bäbis <3

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Tack för den fina kommentaren! Vad gullig du är. :) Roligt att få höra att någon tycker det man gör är bra, då blir det lättare att jobba vidare.

2011-05-12 @ 08:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0