Halloj!


Nu är jag hemma efter en lång dags rännande, vart ju som sagt struligt imorse med skolan och allt. Slutade med att det inte vart någon över huvudtaget, för när jag väl kom in till stan så visade det sig att vi inte hade något mer. Så jag gick runt med Sandra & Alexander en sväng och tittade lite. Åt en hamburgare på Donken också såklart!
For även upp till Farmor & Farfar och tog en fika, dom är så mysiga. Älskar att vara där!

Åkte till stallet så fort jag kom hem, vart inge ridning idag så det blev en riktig pysseldag istället. Borstade på Villa säkert en timme, klippte hovskägg osv. Har lite före och efter bilder till er! Hade tänkt hinna städa i mitt skåp idag men så blev det inte, ska ju ha något att göra imorgon också. Ni kommer dö när ni ser hur det ser ut där, det är verkligen ett under att jag ens hittar något.

Nu ska jag tydligen duka, så jag måste kila! hej så länge.

KRAM


Framben Före:


Framben Efter:


Efter bild på bakbenen, tog ingen före! dumma mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0