Godmorgon


Är så less på mig själv, vaknade lite senare än vad jag skulle imorse så nu kommer jag inte hinna till Nationella som börjar kl 9, måste ta bussen fem över åtta och det hinner jag ju aldrig. Och dom låser ju dörrarna efter 9 så då får man ju inte komma in i vilket fall. Har inga lektioner efter det så det känns ju rätt olönt att åka in till stan över huvudtaget, men måste köpa en present till Jonas idag.

Idag ska jag ta in hästarna kl 6, ska försöka fixa allt i stallet innan och sen rida efter jag tagit in allihopa. Blir en uteritt idag med, tänkte trava henne lite idag, bara skritta imorrn och sen så får hon nog vila på torsdag. Märkte igår att hon har fått skav av bettet så nu är det bara å byta bett IGEN. Men, man ska ju variera bett ofta.. Lite drygt att jag har typ 3000 bett men bara kan rida henne på dom som är i syntet, eftersom hon har problem med salivutsöndringen.

Funderar på att testa hackamore på henne eftersom hon har så mycket problem med munnen, kan ju vara skönt att ha ett bettlöst alternativ också. Kanske finns någon vänlig själv som kan tänka sig att låna ut sitt till mig någon dag så jag får testa, känns dumt att köpa ett om hon inte alls funkar på det.
Nu ska jag försöka göra något vettigt. Hörs senare, ha en bra dag!

KRAM


Kommentarer
Postat av: Anna

Du kan ju låna mitt svarta hack om du vill :D

2011-05-24 @ 08:52:22
URL: http://cobol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0