Godmorgon!


Åh vad skönt jag sovit inatt, var verkligen en misär att kliva upp. Fick sova lite längre idag iallafall, klev upp ca. 20 över 8. Är lite små stressad nu för att jag ska hinna med bussen. Har idrott nu på morgonen, teori som tur är. Jag är världens lataste när det gäller idrott. Orkar typ aldrig vara med, men ska skärpa mig med det nu.

Ska ta in hästarna idag kl 6. Sen så blir det en tur på Villa. Längtar verkligen efter att rida nu när det var 2 dagar sen. Hon lär ju vara rätt pigg också för den delen. Men det är ju bara roligt!

Nu ska jag äta upp min macka och sen springa till bussen, vi hörs lite senare! Ha en underbar dag. Hej så länge.

KRAM



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0