Godmorgon!


Blev ingen skola för mig idag, mår inte alls nå bra. Mådde skit igår kväll men lyckades som tur va sysselsätta mig tills jag somnade, fick ta en dusch, och ligga och vicka på fötterna i sängen för att inte tänka på allt skit. Höll på att få ångestattacken igår igen, eller ja det kändes iallafall samma som när jag fick åka in på akuten.

Bättre nu iallafall, men det känns alltid bäst på morgonen. Förmodligen för att jag sovit och slappnat av så länge, sen så när jag vaknar så börjar jag stressa igen och jag verkligen känner hur det blir sämre och sämre varje minut tills att jag är tillbaka på samma stadie igen. Jajja, vaknade iallafall typ nyss och fick börja med att springa runt hela lägenheten för att hitta mobilen som varit borta sen igår, fick skriva på loggen på facebook och be alla ringa, hehe. Men hittade den iallafall! Visade sig att den låg i min fleecetröja som jag hade i stallet igår, varför kollade jag inte där liksom? yrhuvve..

Ska lägga mig och kolla på sista avsnittet av ponnyakuten nu eftersom jag inte kunde se det sist. Hade ju internet genom jonas iphone när vi flyttade hit, så det gick inte så snabbt om man säger så. Men nu har vi 100/mb fiber, så nu går det fort! nu hinner man knappt skriva sidan man ska in på, så är man inne. Så nu går det fort att lägga upp bilder på bloggen också, kanske kommer en bildbomb snart, vem vet! ;) Not a big fan of bildbomber men endå, vad gör jag inte för mina kära läsare!? :)

Ne, nu lägger jag ner verksamheten för stunden, har en massa roligt som händer idag, tror jag. Men det får ni veta mer om sedan! Ha en underbar dag allihopa, och se till att äta mycket järn och vitaminer så ni håller er friska. Nu ska jag vila lilla hjärtat! hej så länge.

KRAM




En litet hoppklipp från förra året, hoppade solfjäder för första gången. Tyvärr är filmen åt fel håll, så ni får antingen vrida huvudet eller datorn! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0