Godmorgon!


Klockan är nu 06.57 och jag sitter och äter macka och dricker oboy. Ska ta bussen vid halv 8 till stan och sen byta till bergsåkers bussen, därefter upp till kungsnäs.. Huwa.. Ska som jag skrev igår rida där nu på morgonen, gör det genom skolan eftersom det ingår. Ska ner på travskolan efter det, får se om vi kanske kör idag eller vad vi hittar på.

Åker nog direkt hem efter skolan och tar bussen ut till stallet, tänkte rida ut en sväng idag och vill hinna medans det är ljust. Tänkte ta lite nya bilder på Vilbur idag :) Hon är så fin nu när hon börjat fått sommarpälsen. Ska se om jag hinner ta några bilder från kungsnäs också så får ni se hästen som jag ska rida idag. Nu ska jag kasta på min ridbyxorna! Ha en underbar dag allihopa!

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0