Goddag!



Ledsen att jag inte bloggade igår! Men hade verkligen fullt upp. Skulle ta hand om Rocken också + att det visade sig att när jag kom till stallet så skulle vi tydligen laga hagar och sopa runt stallet osv. Och jag som skulle hinna städa lägenheten, duscha, fixa mig och sen vara hos mamma och pappa till kl 6. Vart ganska stressigt men jag hann iallafall.

Rocken fick dock vila eftersom jag var så stressad så det kändes som att det hade förstört mer om jag ridit än vad det gjort nytta. Villa fick komma ut på en promenad runt sjön och äta lite gräs, jag red alltså inte henne heller. Villa vart jätte rädd för en kille som körde runt sitt hus på en cross, hans pappa eller nått sprang runt och vifta åt honom att stanna när han såg Villa, såg rätt kul ut! Villa vart ju dock inte mindre rädd direkt.

Tänkte jag skulle koka ihop en ny Mixa & Matcha idag, har lite idé torka med ska försöka komma på något bra. Tycker det är lite tråkigt att ni inte ger några tips på vad ni vill läsa om, men jag kanske skriver allt som ni vill läsa? Har funderat på om jag ska knäppa kort på Villa varje vecka så ni får jämför hur hon sätter muskler osv. nu under igångsättningen, vad tycker ni om det?

Bloggar senare om dagens ridpass! Nu ska jag äta. Hej så länge!


Villa i somras innan hoppträning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0