Goddag!


Tog mig iväg till skolan idag, sitter på datakunskapen nu och har sista lektionen för idag. Orkar inte riktigt göra uppgifterna även fast jag borde så jag gör ett litet inlägg istället. Kan berätta att anledningen till att jag var in på akuten var för att jag fick en panikångestattack, och det visade sig att jag har grymt lågt blodvärde också. Det ska ligga mellan 117-157 och mitt låg på 87. Så nu har jag fått järntabletter som jag ska äta i 2 mån, så förhoppningsvis blir jag piggare nu.

Vart ju ingen ridning igår, men ska försöka ta mig ut en sväng idag. Villa behöver verkligen röra på sig. Blir nog en uteritt, tror inte jag orkar sitta och jobba henne i ridhuset idag. Hon får vänta några dagar till med det. Får ju börja trava henne på böjt nästa vecka!

Tänkte bara säga att det känns så kul att det är så pass många som följer mig blogg, jag försöker verkligen göra så gott jag kan med uppdateringar och att skriva läsvärda inlägg. Kom gärna med förslag om ni tycker att det är något som jag borde skriva mer om, eller om ni har några funderingar.

Nu ska jag avsluta här och gå ner till farmor & farfar och kolla om dom är hemma. Behöver lite lugn och ro. Uppdaterar senare idag efter jag varit i stallet, ha en underbar dag!

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0