Framme i Skåne!


Godmorgon!

Nu är jag äntligen framme i Skåne, kom fram med tåget vid halv 7 imorse. Har otroligt nog nästan sovit hela vägen, tror jag vaknade typ 3 ggr, så nu är man någorlunda utvilad iallafall. Nu har Jonas värmt baguetter och kaffe så nu ska vi precis äta frukost här. Verkar som att det blir fint väder idag! Ni ska se vad fint det är här, alldeles grönt överallt, och rapsen är knallgul, så fint!

Idag vid 1-2 så ska vi åka och hälsa på Jonas kompis Henke och hans flickvän, och kolla på deras 3 mån bebis!, sen bär det av till Jonas pappas jobb och hämta honom vid 4, sen åker vi till Jonas mamma och grillar där, ska bli mysigt att träffa henne och hundarna igen! Ikväll blir det utgång med några vänner i Malmö, ska på en klubb som heter Spice, eller så blir det en irländskt bar som jag inte vet vad den heter.

Ska ta mycket bilder här nere! det är så jäkla fint, vill verkligen dela med mig av det här till mina underbara bloggläsare, önskar ni kunde vara med mig här! Fast vissa av er kanske bor i Skåne..? :)

Nu ska jag äta frukost och bara mysa, vi hörs lite senare! Kram på er.









Kommentarer
Postat av: Erika

Fin blogg :)

2011-05-27 @ 11:59:18
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Melinda

sjukt söta bilder :D

2011-05-27 @ 18:34:36
URL: http://seriouslife.blogg.se/
Postat av: Elin :]

Fiin blogg! :]]

2011-05-27 @ 18:42:34
URL: http://neveralone.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0