Chockad


Har precis varit med om en ganska otrevlig upplevelse, kan säga att jag minst sagt  är i chocktillstånd just nu. Vill inte berätta för mycket då det är väldigt privat, + att jag inte kan gå in på det för mycket nu när jag äntligen slutat gråta i halv panik. Tar nog några dagar innan det lägger sig, måste få smälta det här först.

Nog om detta. Har precis ätit mat nu och ska strax åka till stallet och pyssla med Villa, behöver verkligen henne just nu. Carro & Jonas var här och lämnade lite kattsaker för en stund sen, mer mat osv. Gumman verkar trivas hur bra som helst, tänkte jag skulle lägga upp någon bild på henne så ni får se hur min gäst ser ut, men det blir jätte dåliga bilder med min kamera så ska låna jonas sedan. Ni får alltså bilder när jag kommer hem.

Min uteritt sket sig ju ganska rejält med tanke på att det spöregnar ute nu, så det blir nog en stund i ridhuset. Igen.. Gud vad Villa måste vara less. Får bli en uteritt imorgon istället. Nu ska jag äta upp min middag sen fara iväg, kände att jag behövde skriva av mig lite nu när det snurrar alldeles för mycket tankar i huvudet på mig. Vi hörs lite senare, ha det bra så länge!

KRAM



Mitt hjärta <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0