Är hos pappa!


Hejsan! Nu sitter jag hos pappa och dricker kaffe med honom. Väntar på att Jonas ska komma och hämta mig så jag kan åka och köpa foder till Villa. Ska testa ett nytt foder nu till Villa, det är KRAFFT grund som hon åt förut, fast nu har dom gjort om det och det innehåller nu 9 olika vitaminer + mineraler osv. Så man behöver inte ge -xtra av nått.

Villa äter GROOV 90 nu, och det innehåller knappt nå vitaminer alls, och varför köpa tillskott när det det finns färdigfoder som innehåller allt hästen behöver. Hoppas dom har den på Kvarnen.

Har varit på birsta idag och handlat en massa saker, både till mig själv, Jonas och såklart till Villa. Till henne köpte jag ett flugtäcke, köpte även en hängare man kan ha täcken, schabrak osv på. Lägger upp bilder sen på grejerna så ni får se, är ju somsagt hos pappa nu. Köpte hårfärg till mig själv osv.

Funderar på om jag ska rida idag endå, men kanske ska spara på benet så jag kan dansa i helgen i Skåne ;D hehe. Lär ju bli en hel del party! Kanske blir en pysseldag istället. Ska låta Villa käka gräs en stund idag inför betet, hon kommer ju dock bara gå dagar, och sova inne på nätterna. Hur ska ni göra med era hästar?

Nu ska jag surra med pappa en stund, hörs senare!! Kram på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0