Ännu ett steg på vägen mot tävling!


Passade på att fixa medlemskapet på Kungsnäs idag! Nu måste jag bara betala fakturan, vänta på att pengarna går in till klubben och sen fixa licensen! Måste även registrera mig på TDB och kolla om mitt Gröna Kort blivit registrerat eller inte. Var ju lite krångel med det när jag tog det, har ingen lust att göra om det. Reglerna har ju ändrats jätte mycket, nu är det ju olika delar + mycket dyrare!

Får dock se hur det blir med tävlingen som jag tänkt åka på, verkar som att vi är bortresta just då, dom har ju lagt tävlingen på en grymt dålig dag (ännu en ledtråd) så får se hur det blir. Annars så blir det i Juli!

Hann inte prata med Marika idag, men ska ringa henne så vi kan bestämma datum för första träningen. Hoppas hon kan komma ut till vårat ridhus så jag inte behöver åka iväg, vore ju smidigast om hon kom hit. Ska bli grymt kul att träna för henne, hon är så duktig!

har föresten hittat en massa gamla bilder från Skåne förra sommaren (jag tog ju inte så många kort denna resa), tänkte jag skulle lägga upp dom i ett eget inlägg så blir det en liten bildbomb, det gillar ni va! =D

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: alexandra

Fin blogg! Följa varandra på bloglovin? :)

2011-05-31 @ 18:15:20
URL: http://kisskill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0