Ännu en dag i Skåneland


Godmorgon Solstrålar!

Nu är jag vaken och redo för ännu en dag i Skåneland. Har redan hunnit äta en god frukost bestående av kaffe, rostad macka och nästan helt färska ägg från hönsen här på gården. Så nu är jag fit for fight!

Idag fyller ju världens bästa pojkvän år! Firade honom lite igår, men hans riktiga födelsedag är ju idag. Vi ska alldeles strax dra iväg till hans mamma och äta pannkakstårta som Jonas önskat, och ha det mysigt. Dock ingenaning vad kvällen kommer bjuda på, hörde Jonas prata om att kanske åka och hälsa på hans syster en sväng eftersom hon inte kunde komma igår.

Åker ju hem imorgon, kl 13.00 går tåget, är framme i S-vall typ  23.00, så det tar ju sin lilla tid. Dagarna går så bort när man är bortrest, känns som att vi kom hit idag typ. Fast en helg är ju inte så länge heller. Måste säga att jag redan hunnit börja sakna allt mitt där hemma, vänner, familj/släkt och Villa såklart. Men jag är rätt familjekär också! :)

Tänkte jag skulle hinna fota lite idag, kan ju ta med mig kamera till Jonas mamma och knäppa lite bilder där. Kanske kan vara roligt för er att få uppleva det här också, dock bara genom mina ord och bilder, men det är ju inte fy skam!

Funderar fortfarande på vilken klubb jag ska tävla för, fick en väldigt bra kommentar igår som kanske kan vara avgörande, men vi får se. Vilken klubb tävlar ni för?

Nu ska jag leta reda på min försvunna själsfrände, vet inte vad han tog vägen. Han kanske gick och klappade på hönsen, men vi hörs lite senare! Ha en underbar dag allihopa!

KRAM


Lite bilder från skåne, det är Jonas som fotat (så jag inte tar åt mig äran ;) :








Kommentarer
Postat av: josefine m. ridtravaren Bellie

Jag tävlar (Självklart) för dom jag tränar för, och på den anläggningen jag tränar på. Näset :)

2011-05-29 @ 12:49:00
URL: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0