Åker hem idag


Godmorgon!

Nu har jag sovit ännu en natt i Skånelandet, och känner mig riktigt utvilad. Har dock fortfarande ont i benet sen villa träffade mig, det känns som typ sendrag i hela vaden fast ondare, har vaknat några ggr inatt av att det gjort ont. Men det gör bara ont några sekunder sen går det över. Skumt!

Somnade ganska tidigt igår, runt 12 tror jag. Kollade på en film som heter "Unstoppable", såg typ halva sen somnade jag. Helt slut är jag, men det känns som att jag fått vilat upp mig lite endå på den här resan, så nu är jag redo för nya tag i Sundsvall.

Det är riktigt fint väder här idag, soligt och varmt. Så typiskt, har varit rätt dåligt väder hela helgen men när vi ska sitta på ett tåg hela dagen, ja då blir det fint! Suck.. Aja får hoppas på bra väder i S-vall.

Längtar sjukt mycket efter att få sitta på hästryggen igen, tänkte att jag skulle rida programmet på onsdag inför tävlingen. Ska ju lära mig det också, får se hur det går. Lär ju ändå glömma det på tävlingen för att jag kommer vara så nervös, hehe.

Nu ska jag springa och packa, tåget går ju 13.00 så måste åka strax efter 12. Det ska verkligen inte bli roligt att sitta på ett tåg hela dagen, men kommer nog att sova gott när jag kommer hem. Vi hörs senare! Ha en kanon bra dag allihopa, Kram på er.

Utsikten från Jonas kök:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0