Mycket inför resan att göra!


Halloj!


Idag har jag städat en massa och tvättat. Ska precis åka iväg till stallet nu med Sandra, tänkte ta en kort barbackatur med Villa, kan ju inte låta bli att rida. Tror inte en kvart barbacka gör någon skada.

Satt mig och gjorde en checklista på allt jag ska hinna göra innan jag åker till Småland, för att undvika stress. Och det var riktigt skönt faktiskt, nu har jag liksom på papper vad jag ska göra. Känns lätt som 100 saker när man går runt och tänker på det, och när man skriver ner det så visar det sig att det bara var 5 saker.

Känns lite sisådär att åka iväg nu när Villa blivit dålig igen osv, men vi har planerat det här så länge och mina vänner som ska ta hand om henne åt mig har bra koll. Ska be mamma åka dit någon dag och kolla också, så jag känner mig ännu säkrare.

Nu ska jag fara iväg, Sandra är snart här. Vi hörs senare! Hej så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0